AIR - TRANSPORT EUROPE, spol. s r.o. v tiesni volaj 18 155 alebo 112 Karta darcu
EHAC IKAR

Flash

Fórum

Pridať príspevok

Hunter
18. jún 2017 3:29:35

uz sa vie preco havaroval ten bell minuly rok?

lolo
7. jún 2017 15:10:54

nbkb. lk

Zuzana
17. máj 2017 8:38:32

Dobry den,

v sobotu 13.5. sme vas videli lietat v Sulove, ale nevidim tu zverejnenu ziadnu informaciu o nehode...

Hunter
13. máj 2017 23:13:18

Tomas- Pravdu mas, len je to proste skoda. Ale mohly by uz povedat preco havaroval ten vrtulnik minuly rok na jesen. Inak pri tejto poslednej havarii vraj zacal rotovat vrtulnik, co by naznacovalo mozne zlyhanie zadneho vyrovnavacieho rotora. zeby problemy v prevodovke, alebo prevodoch? tasko povedat teraz.

Hunter
13. máj 2017 23:10:11

Patrik-chapem a rozumiem.A mas pravdu.

Tomas
13. máj 2017 13:26:57

Nehody sa stavaju a stavat budu, ci uz na zemi, vode alebo vo vzduchu. Bez ohladu na to, ci ide o novu alebo staru techniku,skusenu alebo neskusenu posadku. Spoluziak sa zabil na lietadle sotva starom dva mesiace a s instruktorom, ktory mal nalietane tisice hodin na desiatkach typoch lietadiel. Pricina nehody bola sposobena kombinaciou zliahania cloveka a techniky.

patrik1177
13. máj 2017 6:20:43

Pady vrtuľníkov sú tragické, ale tí piloti, záhranári a všetci členovia posádky rátajú s tým, že sa živí a zdraví na zem vrátiť nemusia. Lietanie či už v helikoptére alebo lietadle ako personál je totiž riziková práca.

patrik1177
13. máj 2017 6:18:12

Hunter, ja len dúfam, že necestuješ motorovými vozidlami. Pretože sa štatisticky stanú vo svete každý deň desiatky smrteľných dopravných nehôd, na Slovensku síce nie desiatky, ale aj tak sa skôr zabiješ pri dopravnej nehode ako vo vrtuľníku.

Hunter
12. máj 2017 22:43:59

A k tej casti ze "zla udrzba", no to sa moze stat kdekolvek. Problem je, ale ze clovek moc neveri udrzbe niekde vo vychodnej europe. Staci si pozriet aku "udrzbu" ma armada. Kolko ze maju plne funkcnich mig-29? 6?! alebo dnes uz ani tolko?

Hunter
12. máj 2017 22:41:01

tak dodnes nepozname ani pricinu havarie zpred 3/4 roka tu na slovensku. Takze zavercne spravy su take ze ziadne. Ale mas pravdu. Ja len poukazujem na skutocnost, ze ked sa nejaka havaria stane tu, tak vsade pocujem aky bol pilot profesional a kolko mal nalietane....no asi az taky profesional nebol, ked uz nieje.

Tomas
12. máj 2017 21:56:04

A poznas priciny padov tychto vrtulnikov vo svete? Mas precitane zaverecne spravy? Vsetko co tvrdis je v rovine dohadov a nie faktov.

Hunter
12. máj 2017 13:04:51

No je zvlastne, ze sa posledny asi rok, havarovaly tie nove Bell 429 hlavne na slovensku. Spolu ich havarovalo za posledny asi rok 4, z toho 1 v USA, 1 v Rusku, a az 2 na Slovensku. Technicke zavady su casto "vdaka" zlej udrzbe. Nehovorim ze nemozu ist o vyrobnu chybu, len je zvlastne ze napriklad Kanadska pobrezna straz nestratila za posledny rok ani jeden stroj. A to tam maju ovela tachsie podmienky na let.

Tomas
11. máj 2017 22:05:53

A ked havaruje pocas presunu sanitka, alebo hasicke auto to znamena, ze uroven zachranarskych zloziek je tiez mizerna? Tak potom ti nebude treba posielat ani to. To co sa stalo je bohuzial smutne, ale praca, ktoru vykonavaju ti ludia prinasa aj tieto momenty.

Hunter
10. máj 2017 23:11:36

A dalsi Bell 429 je "mimo". naozaj nechapem co za "uroven" ma vrtulnikova prevadzka v tejto krajine. Nikdy by som ziadnim vrtulnikom na Slovensku neletel!!! Takze keby nieco, mne ziaden vrtulnik neposielajte!!!

Hunter
21. apríl 2017 1:31:06

Stanislav-no ved od toho su plateny. Alebo myslis ze to robia zadarmo?

Hunter
21. apríl 2017 1:27:32

Tomas-A to len preto, ze na lepsi vrtulnik jednoducho nemaju peniaze. Tie stare sovietske vrtulniky by uz nemaly vobec lietat.

Stanislav Dusík
30. marec 2017 10:46:45

POĎAKOVANIE !!! Chcel by som sa týmto poďakovať posádke vrtuľníku leteckej záchrannej služby ATE v Bratislave, ktorý mi pomáhali dňa 30.12.2015, za profesionálny a ľudský prístup pri mojej záchrane. Na turistickom chodníku pri vrchu Záruby (neďaleko Smoleníc) som sa pošmykol a vážne som si zranil nohu. Nechcem si ani predstaviť čo by ma čakalo ak by som nebol transportovaný vrtuľníkom ATE z tohto ťažko prístupného a vzdialeného terénu. Robíte záslužnú prácu, ktorá je skôr životným poslaním. Bez Vás by na cintorínoch určite pribudlo veľké množstvo krížov a tie by patrili ľuďom, ktorým nebola včas poskytnutá rýchla zdravotná pomoc. Patrí Vám veľké ĎAKUJEM !

Martin
3. marec 2017 16:36:54

Chcel by som sa opytat ci nahodou neviete niekdo poradit ohladom havarie vrtulnika na Polane ci niekdo neviete na ktotej chate sa nachadza druhy pomnik zachranarom.
Ten zakladny vieme najst, no ten druhy nevieme najst a radu by sme sa tam isli pozriet.
Ci niekdo viete kde presne to je aka chata?

Kubo
22. február 2017 10:59:22

Ak sa chce človek zamestnať ako letecký záchranár, musí mať vyštudovanú urgentnú zdravotnú starostlivosť alebo to môže byť aj zdravotná sestra, ktorá by si dorobila nejakú špecializáciu alebo niečo podobné. Ďakujem.

Tomáš
21. február 2017 11:30:29

Skús kontaktovať firmu TECHMONT Helicopter Company. Ona je vlastník a prevádzkovateľ vrtuľníka. V súčasnej dobe je vyťažený a aktívne vykonáva celú škálu leteckých prác. Myslím, že ešte toho nalieta.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24